Яку дитину очікує нова українська школа? Який формат взаємодії з дитиною забезпечить очікуваний результат? Як відшукати ефективний спосіб залучення батьків в освітній процес? Ці та багато інших актуальних питань є предметом обговорення педагогів закладів дошкільної освіти.
15 березня 2018 року на базі Теофіпольського закладу дошкільної освіти №1 «Зірочка» відбувся тренінг з питання впровадження програмно-методичного комплексу для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», який провела методист районного методичного центру відділу освіти Олена Рудюк. У навчанні взяли участь вихователі-методисти та вихователі закладів дошкільної освіти Теофіпольського району.
Учасники мали можливість детально ознайомитися з особливостями програми та можливостями її реалізації за допомогою розробленого навчально-методичного комплекту «Впевнений старт». У ході тренінгу педагоги ознайомилися з концепцією, змістом і методикою роботи за програмно-методичним комплексом, опрацювали та отримали роз’яснення щодо використання всіх складових НМК (Книга для вихователя, Книга для дошкільника, Альбом з художньо-творчої діяльності, Книга для батьків та сайт).
Педагогам була надана можливість випробувати алгоритм організації життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах дошкільного закладу за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт». Наталія Швець – Теофіпольський ЗДО №3 «Бджілонька» (2 день теми «Знайомство»), Лілія Медвідь – Новоставецький ЗДО «Колосочок» (4 день теми «Світ великий і малий»), Світлана Горошко – Теофіпольский ЗДО №2 «Білочка» (6 день теми «Творимо красу – збільшуємо добро на землі»), Ольга Ткаченко – Волице – Полівський ЗДО «Берізка» (9-10 дні теми «Думаю-знаю» підготували необхідний матеріал та продемонстрували спільно з колегами пріоритет партнерства, радісне навчання, забезпечення максимальної активності дитини під час проживання кожного дня.
Педагоги відмітили значні переваги програмно-методичного комплексу «Впевнений старт», зокрема:
цілісність, доступність, естетичне оформлення навчально-методичного комплекту;
зручність у використанні;
структурованість та сучасність інформації;
можливість працювати педагогам різного кваліфікаційного рівня: від початківця до майстра;
наявність порталу, де розміщуються додаткові навчальні матеріали та відео-поради від авторів;
сучасний підбір тем на основі філософського підходу на відміну від традиційного лексичного;
можливість активного залучення до освітнього процесу батьків вихованців;
діяльнісний підхід до організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку.
Під час заходу панувала творча невимушена доброзичлива атмосфера, яка сприяла плідній роботі.
|